tirsdag 6. oktober 2009

HeiiHeii.

Sry at jeg ikke blogget igår men jeg hadde ikke tid.
Var først på skolen så kom jeg hjem og begynnte med lekser så for jeg ilag med ei Veninna til frisøren for hun skulle ta permanente krøller og det tok laaaang tid, så kom jeg hjem og satt meg med leksene igjen.
så ble jeg først ferdig med leksene i 9 tiden og etter det så jeg på tv å så la jeg me til og såve.

Så defor ble det ikke blogging igår : /

Men idag så har jeg vært på skolen gjort Engelsk leksa vi hadde og no skal jeg gå å vaske håre mitt og så skal jeg på kino på Sandstand.
Og etter det så skal jeg til Lisa(besteveninna mi) å ligge der til imorgen for vi skal med vgs bussen tidlig om morgen på bedrifts besøk på Evenskjer.
Også fikset jeg gardinene mine ifag (H)

Svart og rødt :D
Sry for dårlig bilde det er fordi det er tatt med web ;D
Hele rommet mitt er svart og rødt nesten : )

Hva synes dere ? :D


Hadebraa, blogges imorgen ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar