onsdag 7. oktober 2009

HeiiHeii : ))

Nu har jeg gjort leksene mine å tenkte jeg skulle blogge litt og fortelle om filmen jeg så igår på bygdekino.
the hangover den var va KJEMPE bra, en av de beste filmene jeg har sett på lenge! : DD
Det var bare 4 stk på kinoen igår x' ))

Igår sov jeg ho Lisa (besteveninna mi) fra igår til idag.
Jeg krøllet håre hennes og hun rettet mitt hår og så knødde til klokken ble bra mye.
Vi våknet skikkelig tilig 6-halv 7 tiden.
Så sminket vi oss og kledde på oss, og når vi var ferdig med det ble klokken bra mye.
Så vi måtte springe resten av veien ned til bussen så vi ikke skulle komme for seint for vi skulle ta vgs bussen til skånland skole.
Men heldigvis var ikke bussen kjørt når vi kom vi måtte vente på den når vi kom. (Det var jo bedre enn at vi kom forseint ;D)
Vi skulle på bedriftsbesøk, det var bra fikk møte elever på skånland skole : ))

Jaja, har dere hatt en fin dag ?
Jeg har nu hatt det ialfall : ))
Blogges senere ^^


Filmen vi så igår, kjempebra film ! :DD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar