torsdag 1. oktober 2009












Eva Longoria e mitt forbilde!

Ho e så pen og så flink skuespiller.
Hvem som ikke ville vært ho?
jeg ville nu vært ho, ikke nåkka tvil om det.
Inge er perfekt men hun er farlig nært synes jeg!
jeg har altid syntes at hun virker så perfekt, jeg har altid vært stor fan av henne.
hun virker så glad hele tiden hun har liksom den utstrolingen.
Jeg har ikke sett bilde av henne der hun ser sur ut, hun virkes som en gla person.

Jeg er en STOR fan av henne!


Frustrerte fruer.

er en amerikansk TV-serie, skapt av Marc Cherry. Handlingen utspiller seg på Wisteria Lane i den fiktive byen Fairview, Eagle State. Serien følger livene til fire husmødre, og viser problemene de har, både med normale småting og mysteriene som involverer mennene, vennene og naboene deres. Tonen og stilen til serien kombinerer elementer fra drama, komedie, mystikk, såpeopera ogsatire.

henta fra no.wikipedia.org


Bilder hentet fra google.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar